WRC 2 FIA World Rally Championship

قیمت تومان20,147 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/06/27

تومان20,147

سخت افزار مورد نیاز :

رده بندی سنی : 3

تاریخ انتشار : 2011

شرکت سازنده : Milestone

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2, Vista, 7

CPU: Intel 2.4 GHz

RAM (memory): 1 GB

Videocard: NVIDIA Geforce 7600 or ATI X1600, with support of Pixel Shader 3.0 and 512 MB memory

Free HDD space: 3 GB

توضیحات بلند بازی :

WRC 2 FIA World Rally Championship یک بازی مسابقه ای رالی جذاب و مهیج است. که بازیکن را پشت فرمان ماشین های رالی قدرتمند قرار داده. و اجازه می دهد دنیای آدرنالین رالی حرفه ای را تجربه نماید.

این بازی توسط Milestone توسعه یافته و توسط Black Bean Games منتشر شده است. شبیه ساز رسمی مسابقات قهرمانی رالی جهان FIA در سال 2011 است.

مسابقات قهرمانی رالی جهانی 2 با فیزیک واقع گرایانه، یک تجربه واقعی مسابقه رالی را به بازیکن ارائه می کند. این بازی شامل تمام تیم ها، رانندگان و ماشین های رسمی فصل 2011 از جمله سازندگان محبوبی مانند فورد، سیتروئن و مینی است.

گیم پلی بازی WRC 2 FIA World Rally Championship:

پلیر می تواند تیم و راننده مورد علاقه خود را انتخاب کرده. و سفری هیجان انگیز را در کل مسابقات قهرمانی آغاز نماید. و بیش از 90 مرحله در 13 کشور به رقابت بپردازد.

مکان ها به طور واقعی بازسازی شده اند. مناظر خیره کننده و زمین های چالش برانگیزی را که مسابقه دهنده ها در رویدادهای واقعی با آن روبرو می شوند، به تصویر کشیده شده است. یکی از جنبه های برجسته بازی توجه آن به جزئیات از نظر فیزیک و هندلینگ خودرو می باشد.

توسعه دهندگان اطمینان حاصل کرده اند که مکانیک رانندگی ماشین های رالی را به طور دقیق پیاده سازی کردند. هر وسیله نقلیه را خاص می کند. پلیر باید مهارت های دریفت کردن، مدیریت توزیع وزن ماشین و حرکت در زمین های سرسخت که شامل خاک، برف و آسفالت است را بدست آورد.

روند بازی WRC 2 FIA World Rally Championship:

حالت حرفه ای در بازی WRC 2011 تجربه کامل را به بازیکن ارائه میدهد. این امکان را می دهد تا به عنوان یک آماتور شروع کنید. و در مراحل پیشرفت و به یک قهرمان رالی در کلاس جهانی تبدیل شوید.

با رقابت در رویدادهای مختلف، پلیر برای ارتقا ماشین خود، بازکردن قفل قطعات جدید و افزایش عملکرد امتیاز کسب می کند. همچنین با حریفان حرفه ای هوش مصنوعی نیز روبرو خواهید شد. که چالشی سخت برای شما فراهم می کنند و مسابقات را فشرده و جذاب نگه می دارند.

ویژگی های بازی WRC 2 FIA World Rally Championship:

حالت چند نفره نیز یکی دیگر از ویژگی های شاخص بازی می باشد. که فرصت رقابت با دوستان و سایر بازیکنان آنلاین را فراهم می کند. پلیر می تواند مهارت های خود را در مسابقات قهرمانی آنلاین، تایم تریل یا رویدادهای رالی آزمایش نماید.

علاوه بر این، بازی دارای یک حالت خاص راننده است. که در آن دو بازیکن می توانند با هم متحد شوند، یکی ماشین را کنترل می کند. و دیگری نقش کمک راننده را بر عهده می گیرد. که یادداشت های سرعت را خوانده و اطلاعات مهمی در مورد پیچ ها و موانع روبرو ارائه می کند.

گرافیک بازی WRC 2: FIA World Rally Championship از لحاظ بصری چشمگیر بوده، مدل های دقیق خودرو، محیط های خیره کننده و جلوه های آب و هوایی واقعی بازی را فوق العاده می کند. از جنگل های سرسبز فنلاند گرفته تا کوه های پوشیده از برف سوئد، مکان های بازی پلیر را در دنیای متنوع و چالش برانگیز مسابقات رالی غوطه ور می کند.

فروشگاه بازی فروش مشترک اعلان های فروشگاه بازی فروش میشوم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها